Czy agencja pracy tymczasowej ma obowiązek kompletowania wniosków o rentę?
Jestem właścicielem agencji pracy tymczasowej, w której od 2 lat zatrudniam ponad 30 pracowników. Jeden z pracowników, z którym zawarliśmy umowę na czas określony (12 miesięcy), w trakcie wykonywania swoich obowiązków uległ wypadkowi. Obecnie jest na zasiłku chorobowym. Wypadek był na tyle poważny, że pracownik będzie ubiegał się o rentę. Jakie obowiązki ma agencja wobec osób zatrudnionych na czas określony w przypadku wniosków o rentę?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się