13.09.2004 Ubezpieczenia

Jak wykazać w raporcie wypłatę wynagrodzenia dokonaną po ustaniu zatrudnienia?

Z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę, w związku z czym wyrejestrowaliśmy go z ubezpieczeń. Po rozwiązaniu umowy osobie tej wypłaciliśmy premię. Czy mamy tę wypłatę wykazać w dokumentach rozliczeniowych i z jakim kodem?

PROBLEM
RADA
Składnik wynagrodzenia wypłacony po ustaniu stosunku pracy należy wykazać w imiennym raporcie za miesiąc, w którym została dokonana wypłata. Kwotę premii wypłaconej byłemu pracownikowi należy wykazać z kodem tytułu ubezpieczenia 30 00 xx.
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty