Jak wykazać w raporcie wypłatę wynagrodzenia dokonaną po ustaniu zatrudnienia?
Z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę, w związku z czym wyrejestrowaliśmy go z ubezpieczeń. Po rozwiązaniu umowy osobie tej wypłaciliśmy premię. Czy mamy tę wypłatę wykazać w dokumentach rozliczeniowych i z jakim kodem?
PROBLEM
RADA
Składnik wynagrodzenia wypłacony po ustaniu stosunku pracy należy wykazać w imiennym raporcie za miesiąc, w którym została dokonana wypłata. Kwotę premii wypłaconej byłemu pracownikowi należy wykazać z kodem tytułu ubezpieczenia 30 00 xx.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się