Czy pracodawca pokrywa koszty pracownika poniesione w związku z przesunięciem urlopu?
Jestem właścicielem kilku cukierni, w których zatrudniam 17 pracowników. Zgodnie z planem urlopów jedna z pracownic miała wykorzystać urlop w okresie od 16 do 27 sierpnia 2004 r. Z uwagi na zwiększoną ilość pracy w ostatnim czasie oraz choroby pracowników musiałem na jeden dzień przed rozpoczęciem urlopu powiadomić ją o braku możliwości jego wykorzystania w ustalonym terminie. Pracownica zażądała ode mnie zwrotu kosztów wycieczki, którą wcześniej opłaciła. Czy ma rację?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się