29.08.2004 Kadry i płace

Czy pracodawca pokrywa koszty pracownika poniesione w związku z przesunięciem urlopu?

Jestem właścicielem kilku cukierni, w których zatrudniam 17 pracowników. Zgodnie z planem urlopów jedna z pracownic miała wykorzystać urlop w okresie od 16 do 27 sierpnia 2004 r. Z uwagi na zwiększoną ilość pracy w ostatnim czasie oraz choroby pracowników musiałem na jeden dzień przed rozpoczęciem urlopu powiadomić ją o braku możliwości jego wykorzystania w ustalonym terminie. Pracownica zażądała ode mnie zwrotu kosztów wycieczki, którą wcześniej opłaciła. Czy ma rację?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty