Nieprzewidziane incydenty w pracy. Jak przygotować firmę na sytuacje nadzwyczajne?
Coraz częściej mamy do czynienia z nieprzewidzianymi incydentami, które mogą wpływać na funkcjonowanie zakładów pracy czy bezpieczeństwo pracowników. To czas, by zweryfikować gotowość firmy do funkcjonowania w nagłych czy nadzwyczajnych sytuacjach. Właściwe rozeznanie zasobów i opracowanie procedur bezpieczeństwa oraz stworzenie systemu komunikacji z pracownikami ułatwi działanie firmy w czasie takich zdarzeń – podkreśla Główny Inspektor Pracy Marcin Stanecki.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
