13.11.2023 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 13 listopada 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.196.2023.1.AR

- Czy wskazane we wniosku wydatki na Wzrost Przychodów stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów, o których mowa w art. 18eb ust. 7 Ustawy o CIT, a tym samym Wnioskodawca jest/będzie uprawniony do zastosowania w całości odliczenia, o którym mowa w art. 18eb ust. 1 Ustawy o CIT za 2022 rok oraz lata kolejne, - Czy Nowe Produkty stanowią „produkty dotychczas nieoferowane”, o których mowa w art. 18eb ust. 4 Ustawy o CIT.

Interpretacja indywidualna – stanowisko w części prawidłowe a w części nieprawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych:

- w zakresie ustalenia czy kosztami uzyskania przychodów poniesionymi w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów, o których mowa w art. 18eb ust. 7 Ustawy o CIT (uprawniającymi do zastosowania odliczenia, o którym mowa w art. 18eb ust. 1 Ustawy o CIT za 2022 rok oraz lata kolejne) są wskazane we wniosku Wydatki, tj. :

- Koszty Marketingu, w zakresie obejmującym:

a) wynagrodzenie pracowników działu marketingu – jest nieprawidłowe;

b) koszt narzędzi wykorzystywanych przez pracowników działu marketingu – jest nieprawidłowe;

c) koszty przygotowania projektów graficznych przez podmiot trzeci - agencje graficzne, wykorzystywanych w materiałach marketingowych – jest prawidłowe;

d) koszty:

- przygotowania i produkcja materiałów typu ulotki, broszury, katalogi

- jest prawidłowe,

- przesłania materiałów typu ulotki, broszur, katalogów do wybranych odbiorców – jest nieprawidłowe,

 e) koszty przygotowania i produkcji materiałów ekspozycyjnych do punktów sprzedaży – jest nieprawidłowe;

f) koszty przygotowania i produkcji materiałów ułatwiających wybór koloru/produktu (standy kolorystyczne, wzorniki) – jest nieprawidłowe;

 g) koszty przygotowania strategii komunikacji marek przy współpracy z agencjami mediowymi oraz realizacja kampanii mediowych (TV, prasa, kampanie internetowe itd.) – jest nieprawidłowe;

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne