06.11.2023 05:01 Podatki

Podatkowe konsekwencje zwiększenia polisy OC przez biuro rachunkowe

Na prośbę nowego dużego klienta biuro rachunkowe musiało zwiększyć ubezpieczenie OC. Umowa między biurem a klientem jest taka, że klient zwróci część kwoty za ubezpieczenie. Jaki dokument powinno wystawić biuro na zwrot części ubezpieczenia OC? Czy ma to być faktura, a jeśli tak to z jaką stawką? 

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty