30.11.2020 06:00 Podatki

Jak ujmować zwrot towaru w JPK_VAT

Firma prowadzi sklep internetowy. Zdarza się, że osoby prywatne zwracają towar, ale bez paragonu fiskalnego (bo został zagubiony). Jednak istnieje korespondencja dotycząca rezygnacji z zakupionego towaru oraz potwierdzenie zwrotu pieniędzy na rachunek klienta. Czy takie rozwiązanie jest prawidłowe? Czy zwrot towaru, którego uprzednio sprzedaż była udokumentowana za pomocą kasy fiskalnej, w nowym JPK również wykazuje się jako RO (korekta obrotu bezrachunkowego in minus)?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty