Jak rozliczyć składki z tytułu równolegle wykonywanych umów o pracę i zlecenia w miesiącu zakończenia jednej z tych umów
PROBLEM
Jeden z naszych pracowników (zatrudniony na pełny etat) ma zawartą z naszą spółką także umowę zlecenia. Wynagrodzenie jest wypłacane 10. dnia kolejnego miesiąca za poprzedni miesiąc - z tytułu zarówno umowy o pracę, jak i umowy zlecenia. Stosunek pracy zostanie rozwiązany 17 września 2018 r. i w tym dniu nastąpi wypłata wynagrodzenia z umowy o pracę, a umowa zlecenia będzie kontynuowana. Wypłata wynagrodzenia za zlecenie realizowane we wrześniu br. nastąpi w październiku 2018 r. Jakie dokumenty należy złożyć do ZUS w związku z tą zmianą - ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia za sierpień i wrzesień 2018 r.? Jak należy rozliczyć składki ZUS z tytułu umowy zlecenia w miesiącu rozwiązania umowy o pracę?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się