Jak rozliczyć składki z tytułu równolegle wykonywanych umów o pracę i zlecenia w miesiącu zakończenia jednej z tych umów

PROBLEM

Jeden z naszych pracowników (zatrudniony na pełny etat) ma zawartą z naszą spółką także umowę zlecenia. Wynagrodzenie jest wypłacane 10. dnia kolejnego miesiąca za poprzedni miesiąc - z tytułu zarówno umowy o pracę, jak i umowy zlecenia. Stosunek pracy zostanie rozwiązany 17 września 2018 r. i w tym dniu nastąpi wypłata wynagrodzenia z umowy o pracę, a umowa zlecenia będzie kontynuowana. Wypłata wynagrodzenia za zlecenie realizowane we wrześniu br. nastąpi w październiku 2018 r. Jakie dokumenty należy złożyć do ZUS w związku z tą zmianą - ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia za sierpień i wrzesień 2018 r.? Jak należy rozliczyć składki ZUS z tytułu umowy zlecenia w miesiącu rozwiązania umowy o pracę?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne