ZMIANY 2018! Czy w 2018 r. trzeba będzie informować urząd skarbowy o prowadzeniu pkpir
Od 1 stycznia 2018 r. z przepisów updof zostaną usunięte regulacje nakładające na podatników obowiązek składania zawiadomień o prowadzeniu pkpir oraz o powierzeniu jej prowadzenia biuru rachunkowemu. Obowiązki te nadal jednak nakładają na podatników przepisy rozporządzenia w sprawie prowadzenia pkpir. W związku z tym pojawiły się wątpliwości, czy w 2018 r. rzeczywiście nie trzeba będzie składać zawiadomień o prowadzeniu pkpir oraz o powierzeniu jej prowadzenia biuru rachunkowemu. Z odpowiedzi udzielonej przez MF naszej redakcji wynika, że planowana jest nowelizacja rozporządzenia w tym zakresie, a podatnicy od 1 stycznia 2018 r. nie będą musieli składać takich zawiadomień.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się