Jak ująć w księgach rachunkowych dofinansowanie do środka trwałego
PROBLEM
Rozpoczęliśmy realizację inwestycji, na którą mamy otrzymać dofinansowanie. Zakończyliśmy budowę niektórych środków trwałych, ale wciąż nie otrzymaliśmy decyzji o dofinansowaniu. Kiedy powinniśmy zatem rozpocząć amortyzację środków trwałych? Co z kwotą dofinansowania, które zostanie przyznane prawdopodobnie w kolejnym roku obrotowym? Jak ją zaksięgować i rozliczać, skoro dotację powinniśmy księgować równolegle do odpisów amortyzacyjnych?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się