Uznanie czy koszty wynagrodzenia Faktora ponoszone przez Spółkę na podstawie umowy faktoringu pełnego stanowią koszty finansowania dłużnego.
Ustalenie, czy koszty wynagrodzenia Faktora ponoszone przez Spółkę na podstawie umowy faktoringu pełnego stanowią koszty finansowania dłużnego, o których mowa w art. 15c ust. 12 ustawy o CIT i należy brać je pod uwagę przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego w rozumieniu art. 15c ust. 3 Ustawy o CIT, która zgodnie z ust. 2 w zw. z ust 1 tego przepisu zwiększa dochód (zmniejsza stratę)
Brak możliwości uznania Inwestycji (mającej na celu rozbudowę i modernizację Magazynu) za długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej i tym samym jest brak możliwości zastosowania wyłączenia z wyliczania nadwyżki kosztów finansowania dłużnego spełniających warunki wskazane w art. 15c ust. 8 ustawy o CIT.
Ustalenie, czy koszty wynagrodzenia Faktora ponoszone przez Spółkę A., która wchodzi w skład Podatkowej Grupy Kapitałowej, na podstawie umowy faktoringu pełnego stanowią koszty finansowania dłużnego.
Ustalenie czy dodatnie przepływy finansowe z Transakcji IRS nie stanowią przychodów o charakterze odsetkowym.
Uznanie, że realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie Farmy Fotowoltaicznej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Spółka zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniona przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego, wynikających
Uprawnienie Spółki do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego długoterminowego projektu, w tym kontraktów SWAP, wykorzystywanych do sfinansowania budowy.
Dotyczy ustalenia, czy Projekt Wnioskodawcy, stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o CIT i tym samym na podstawie art. 15c ust. 8 ustawy o CIT Wnioskodawca nie powinien uwzględniać kosztów finansowania dłużnego związanych z Projektem przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego, o której mowa w art. 15c ust. 1 ustawy o
W zakresie uznania, czy czynności wykonywane przez Spółkę można uznać za usługi pośrednictwa zwolnione od podatku od towarów i usług zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 38 ustawy o VAT.
W zakresie ustalenia, czy przychody lub koszty stanowią dla Wnioskodawcy przychody o charakterze odsetkowym w myśl art. 15c ust. 13 ustawy o CIT lub koszty finansowania dłużnego w myśl art. 15c ust. 12 ustawy o CIT i w konsekwencji, czy koszty ponoszone w związku z Umową oraz Transakcją podlegają ograniczeniom w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodu na podstawie art. 15c ust. 1 ustawy o CIT.
Ustalenie, czy w kalkulacji limitu wynikającego z art. 15c ust. 1 ustawy o CIT, oraz kalkulacji nadwyżki kosztów finansowania dłużnego, zdefiniowanej w art. 15c ust. 3 ustawy o CIT, Spółka powinna uwzględnić koszty finansowania dłużnego stanowiące koszty działalności zwolnionej od podatku na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a ustawy o CIT, oraz część kosztów finansowania dłużnego wspólnych dla działalności
Koszty Finansowania, w tym w szczególności odsetki, wynikające z Kredytu w części przeznaczonej na nabycie Umarzanych Udziałów, będą stanowić dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy o CIT i powinny być w całości alokowane przez Wnioskodawcę do źródła przychodów z zysków kapitałowych.
Ustalenie, czy zrealizowana przez Wnioskodawcę Inwestycja (Elektrownia Wiatrowa) stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej.
Ustalenie, czy Spółka może zaliczyć wypłacone kwoty odsetek do kosztów uzyskania przychodów z prowadzonej działalności gospodarczej.
Ustalenie czy koszty finansowania dłużnego budowy farmy wiatrowej i fotowoltaicznej powinny być uwzględniane przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego.
Ustalenie czy budowa farmy fotowoltaicznej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej.
Inwestycja związana z budową elektrowni wiatrowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy CIT, i tym samym na podstawie art. 15c ust. 8 ustawy CIT, Wnioskodawca nie powinien uwzględniać kosztów finansowania dłużnego tej inwestycji przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego.
Możliwość wyłączenia z limitu kosztów finansowania dłużnego kosztów związanych z realizacją długoterminowego projektu z zakresu infrastruktury publicznej.
Zaliczenie kosztów prowizji i odsetek od kredytu bankowego do kosztów podatkowych.
Ustalenie czy realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego, wynikających
Ustalenia, czy realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej stanowi długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej w rozumieniu w art. 15c ust. 8 i 10 ustawy o CIT, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca zgodnie z art. 15c ust. 8 ustawy o CIT jest uprawniony przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego do nieuwzględniania kosztów finansowania dłużnego, wynikających