Koszty uczestnictwa w targach, działań promocyjno-informacyjnych oraz dokumentacji certyfikacyjnej, poniesione w kontekście ulgi na ekspansję, kwalifikują się jako wydatki obniżające podstawę opodatkowania w świetle art. 26gb ustawy o PIT, pod warunkiem że produkty i działania spełniają ustawowe wymogi oraz warunki wzrostu przychodów.
Producent w rozumieniu art. 18eb ustawy o CIT obejmuje podmioty wytwarzające produkty samodzielnie, nawet przy zakupie surowców zewnętrznych, mogące korzystać z ulgi na ekspansję, pod warunkiem przypisania kosztów do działalności opodatkowanej.
Możliwość odliczenia w tramach ulgi na ekspansję poniesionych wydatków.
Możliwość zastosowania ulgi na ekspansję po przekształceniu jednoosobowej działalności gospodarczej w Spółkę z o.o. .
1. Czy w świetle przedstawionego opisu stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym oferowane przez Spółkę Produkty są produktami wytworzonymi przez Spółkę w rozumieniu art. 18eb ust. 2 ustawy o PDOP, uprawniającymi do skorzystania z odliczenia, o którym mowa w art. 18eb ustawy o PDOP? 2. Czy Nowe Produkty stanowią „produkty dotychczas nieoferowane”, o których
1. Czy działalność Wnioskodawcy przedstawiona w opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego dotycząca realizacji Projektów B+R stanowi/będzie stanowić działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26-28 Ustawy CIT, która uprawnia Wnioskodawcę do zastosowania ulgi określonej w art. 18d Ustawy CIT za lata 2018-2023 oraz lata kolejne? 2. Czy Koszty Projektów B+R ponoszone przez Spółkę opisane
1. Czy wskazane w pkt 1 opisu stanu faktycznego (winno być: zdarzenia przyszłego) ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na: a) wytworzenie lub nabycie wyrobów budowlanych i surowców zużywanych w czasie pokazów szkoleniowych organizowanych przez Wnioskodawcę dla potencjalnych nabywców wyrobów budowlanych produkowanych przez wnioskodawcę, w czasie których to pokazów prezentowany jest sposób prawidłowego
1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na promocję produktów wymienionych w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego stanowią koszty działań promocyjno-informacyjnych w rozumieniu art. 18eb ust. 7 pkt 2 CIT, i w konsekwencji podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania CIT jako koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów przy spełnieniu
1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na promocję produktów wymienionych w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego stanowią koszty działań promocyjno-informacyjnych w rozumieniu art. 18eb ust. 7 pkt 2 CIT, i w konsekwencji podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania CIT jako koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów przy spełnieniu
W zakresie ustalenia czy: - wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na promocję produktów wymienionych w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego stanowią koszty działań promocyjno-informacyjnych w rozumieniu art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o CIT i w konsekwencji podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania CIT jako koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych w art. 18eb ust. 7 ustawy o CIT, wymienionych we wniosku wydatków.