Sporządzenie dokumentacji cen transferowych dla transakcji kontrolowanych z podmiotami powiązanymi.
Spółka realizując zysk podatkowy w latach 2021-2023 oraz latach kolejnych jest/będzie uprawniona do skorzystania z przesłanki wyłączenia z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji zgodnie z art. 11n pkt 1 ustawy o CIT w zakresie transakcji z powiązanymi podmiotami krajowymi, które nie poniosły straty ze źródła przychodów, w ramach którego rozliczana jest dana transakcja powiązana i które spełniają
W zakresie ustalenia, czy: - płatność przez Wnioskodawcę Zmiennej Opłaty Operacyjnej lub Rocznej Zmiennej Opłaty Operacyjnej będzie podlegała w Polsce opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym z tytułu dochodów osiąganych przez nierezydentów (tzw. podatek u źródła), - dokonywana lub otrzymywana przez Spółkę płatność z tytułu Rocznej Zmiennej Opłaty Operacyjnej stanowi korektę ceny transferowej
Dotyczy transakcji kontrolowanej pomiędzy Wnioskodawcą, a jego zagranicznym oddziałem.
Nabycie przez Państwa Obligacji wyemitowanych przez Emitentów Rządowych lub Emitentów Korporacyjnych, nie skutkuje powstaniem obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych, o którym mowa w art. 11o ustawy o CIT oraz złożenia informacji o cenach transferowych, o której mowa w art. 11t tej ustawy, jeżeli nabycie tych Obligacji następuje na wtórnym rynku międzybankowym od podmiotów mających
Wnioskodawca będzie zobowiązany do pozyskiwania oświadczeń od podmiotu powiązanego comiesięcznie (po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego) z uwagi na dokonanie miesięcznej korekty cen transferowych w rozumieniu art. 11e pkt 3 ustawy o CIT, co zgodnie z literalnym brzmieniem tego przepisu wymaga posiadania przez Wnioskodawcę oświadczenia podmiotu powiązanego w momencie dokonania korekty cen transferowych
Obowiązek sporządzić lokalną dokumentację cen transferowych dla Transakcji opisanym stanie faktycznym
Skutki podatkowe udzielenia przez Spółkę nieoprocentowanej pożyczki na rzecz Fundacji rodzinnej.
Dotyczy ustalenia, czy maksymalne wykorzystanie pomocy publicznej oraz brak wygenerowania dochodów z inwestycji określonej w DOW, uprawnia do zastosowania zwolnienia z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych,
Czy Spółka będzie zobowiązana do sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych przy przekroczeniu progów dokumentacyjnych określonych w art. 11k ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy będzie mogła korzystać z wyłączenia z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych wynikającego z art. 11n pkt 5 tej ustawy.
Ustalenia, czy Transakcje dokonywane pomiędzy Spółką a Wykonawcą na podstawie Umów zawartych w trybie przetargu nieograniczonego, zmienianych w okresie ich obowiązywania w zakresie warunków realizacji Transakcji, w tym także w zakresie cen ustalonych w trybie przetargu nieograniczonego, podlegają wyłączeniu z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych na podstawie art. 11n pkt 6
Dotyczy zwolnienia z obowiązku sporządzania lokalnej dokumentacji cen transferowych, określonego w art. 11n pkt 1 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w sytuacji wykorzystania przez Spółkę w 2021 r. przyznanej pomocy i nieosiągania w latach podatkowych 2023-2024 oraz w latach kolejnych dochodu mogącego podlegać zwolnieniu na mocy art. 17 ust. 1 pkt 34 ww. ustawy.
Zwolnienie z obowiązku sporządzania informacji o umowach zawartych z nierezydentami w myśl art. 82 § 1c Ordynacji podatkowej.
Czy Spółka jest zobowiązana do sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy 2023 z tytułu zawarcia w tym roku umowy pożyczki, gdzie wartość faktycznie udostępnionego maksymalnie pożyczkobiorcy kapitału nie przekraczała w przeliczeniu równowartości 10 mln zł (innymi słowy, czy na potrzeby określania obowiązku dokumentacyjnego za rok podatkowy 2023 dla transakcji pożyczki przedstawionej
Możliwość skorzystania ze zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. na podstawie art. 11n pkt 1 ustawy o CIT w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia dokumentacji cen transferowych w sytuacji, gdy kontrahenci ponieśli stratę z innego źródła przychodów niż to, w ramach którego została dokonana transakcja.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
Skorzystanie z wyłączenia z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych na podstawie art. 11n pkt 1 ustawy o CIT.
Wyłączenie z obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych za rok podatkowy trwający od 1 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2023 r. na podstawie art. 11n pkt 1 ustawy o CIT w zakresie transakcji dokonanych pomiędzy Spółką a Kontrahentami.
W zakresie ustalenia, czy: - w 2022 r. oraz ewentualnie w latach następnych w przypadku, gdy Wnioskodawca nie osiągnął i możliwe, że w następnych latach również nie osiągnie dochodu z działalności strefowej, a więc nie skorzysta z art. 17 ust. 1 pkt 34a updop, to czy może on skorzystać ze zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych, o którym mowa w art. 11n pkt 1 updop, - w przypadku