Interpretacje

Interpretacja
06.07.2022 Podatki

Zwolnienie od akcyzy benzyny lotniczej, tankowanej do samolotów wynajmowanych klientom wraz z paliwem

Interpretacja
17.02.2014 Podatki

zastosowanie stawki 0% dla dostaw alkoholi dla przewoźników lotniczych wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym

Interpretacja
31.10.2011 Podatki

Świadczone przez Wnioskodawcę usługi agenta IATA polegające na pośredniczeniu w sprzedaży biletów lotniczych na liniach międzynarodowych, są opodatkowane według stawki VAT 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 23 w związku z art. 83 ust. 3 pkt 2 ww. ustawy o ile przedmiotowe usługi są usługami transportu międzynarodowego oraz Zainteresowany posiada dokumenty stanowiące dowód świadczenia tych usług, o

Interpretacja
09.04.2010 Podatki

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej w formie spółki jawnej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków odpisów amortyzacyjnych od wartości początkowej zakupionego samolotu stanowiącego środek trwały w tej działalności

Interpretacja
08.03.2010 Podatki

Nie jest możliwe wystawienie jednej faktury sprzedaży, która dokumentowałaby obrót dwóch różnych dostawców, tj. Przewoźnika za bilet i opłaty lotniskowe oraz Spółki za czynność wystawienia biletu. Spółka, dla udokumentowania sprzedaży biletu powinna wystawić odrębne faktury VAT.

Interpretacja
03.03.2010 Podatki

Możliwości skorzystania z ulgi abolicyjnej oraz obowiązku odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy za 2010 rok.

Interpretacja
15.09.2009 Podatki

Jeżeli usługi transportu lotniczego, w związku z którymi Wnioskodawca pobiera opłatę serwisową, mieszczą się w grupowaniu PKWiU 62.10.1 korzystają one z opodatkowania stawką podatku obniżoną do 7%. W konsekwencji, pobierana przez Zainteresowanego opłata serwisowa będąca częścią transportu lotniczego odbywającego się na terytorium kraju (przewozy wewnątrzkrajowe), również korzysta z opodatkowania preferencyjną

Interpretacja
13.08.2009 Podatki

Czy wniesienie przez Wnioskodawcę wkładów niepieniężnych w postaci samolotów pasażerskich do spółki osobowej zlokalizowanej na terytorium Luksemburga powoduje powstanie po stronie Wnioskodawcy przychodu do opodatkowania? Czy wartość początkowa samolotów pasażerskich wniesionych przez Wnioskodawcę do spółki osobowej zlokalizowanej w Luksemburgu powinna być określona jako ich wartość rynkowa na moment