Wskazanie, czy oferowane przez Spółkę usługi stanowią usługi transportu pasażerskiego międzynarodowego, opodatkowania świadczonych usług stawką 0%, wskazania czy usługa obejmująca pierwszy i ostatni lot w sezonie bez udziału pasażerów oraz z udziałem pasażerów stanowi kompleksową usługę transportu międzynarodowego.
Czy opisana przez Wnioskodawcę w stanie faktycznym część działalności, dotycząca tworzenia nowych lub rozwoju już istniejących produktów oraz rozwiązań, wypełnia definicję działalności badawczo-rozwojowej, o której mowa w art. 4a pkt 26-28 ustawy o PDOP, w związku z czym Spółka jest uprawniona do korzystania z ulgi badawczo-rozwojowej, o której mowa w art. 18d ustawy o PDOP?
Opodatkowanie przychodów z działalności usługowej związanej z pilotowaniem samolotów w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
Zastosowanie dla dostawy Towarów na rzecz Kontrahenta stawki podatku VAT w wysokości 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Czy Wnioskodawca od przyszłego roku podatkowego może rozliczać się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych 8,5%?
Możliwość opodatkowania przychodów z tytułu świadczenia usług pilotowania samolotów oraz usług szkolenia pilotów oraz kandydatów na pilotów ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.
Zryczałtowany podatek dochodowy od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie ustalenia właściwej stawki opodatkowania pilot samolotów pasażerskich.
Brak zastosowania stawki podatku w wysokości 0% dla świadczonych usług art. 83 ust. 1 pkt 8.
zastosowanie stawki 0% podatku VAT dla dostaw wyrobów szklanych do przewoźnika lotniczego
W zakresie obowiązków płatnika związanych z zakupem biletów lotniczych.
zastosowania stawki 0% dla dostaw tacek i opakowań kartonowych na posiłki dla przewoźników lotniczych wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym
Opodatkowanie dostawy towarów na pokładach samolotów na trasie państwo trzecie państwo trzecie i na trasie państwo trzecie Polska oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów będących przedmiotem tej dostawy.
Czy usługa świadczona przez Operatora na rzecz Spółki w zakresie wynajmu/czarteru samolotu odpowiada świadczeniu usług krótkoterminowego wynajmu środków transportu, o których mowa w art. 28j ust. 2 ustawy o VAT i tym samym miejscem świadczenia tych usług będzie miejsce faktycznego oddania samolotu Spółce do dyspozycji?
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązków płatnika w związku z zakupem biletów lotniczych od zagranicznego przewoźnika.
Prawo do zastosowania 0% stawki podatki dla usług polegających na konserwacji i naprawie samolotów oraz ich wyposażenia i sprzętu zainstalowanego na nich.
brak możliwości zastosowania stawki 0% przy remoncie i konserwacji statków powietrznych
zastosowanie stawki 0% dla dostaw alkoholi dla przewoźników lotniczych wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym
Czy sprzedaż godzin lotu, zgodnie z umowami na rok 2011 i 2012 odpowiada świadczeniu usług krótkoterminowego wynajmu środków transportu z art. 28j ust. 1 ustawy z 2004 r. o podatku od towarów i usług?
Brak prawa do zastosowania stawki 0% dla dostawy towarów dokonywanej przez przewoźnika na rzecz pasażerów na pokładach samolotów w rejsach międzynarodowych.
zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów refaktur wydatków związanych z organizacją Oddziału wystawionych przez spółkę macierzystą
W zakresie zastosowania stawki podatku 0% dla usług polegających na remoncie, przebudowie i konserwacji samolotów oraz ich wyposażenia i sprzętu zainstalowanego na nich
Nie jest możliwe wystawienie jednej faktury sprzedaży, która dokumentowałaby obrót dwóch różnych dostawców, tj. Przewoźnika za bilet i opłaty lotniskowe oraz Spółki za czynność wystawienia biletu. Spółka, dla udokumentowania sprzedaży biletu powinna wystawić odrębne faktury VAT.
miejsce dostawy towarów, opodatkowania usługi najmu, dzierżawy lub leasingu samolotu, wykorzystywanego głównie w transporcie międzynarodowym
Należy stwierdzić, że nie istnieją przesłanki do tego by nie pozwolić Spółce na korzystanie z preferencyjnej stawki podatku w wysokości 0% w stosunku do przedstawionych we wniosku środków transportu lotniczego (Cessny C. , Cessny X., Challengera 300, Global 5000.). Dlatego też Spółka może stosować w stosunku do ww. maszyn wykorzystywanych do usług lotów czarterowych, zarówno na trasach krajowych jak