Interpretacje

Interpretacja
09.11.2017 Podatki

Czy wydatki związane ze wsparciem sprzedaży detalicznej na poszczególnych rynkach zagranicznych stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
08.01.2015 Podatki

1. W którym momencie Spółka ma prawo uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki określone w punktach a) do c) powyżej, tj. wydatki ponoszone na wynagrodzenia Pracowników oraz składki od tych wynagrodzeń, podróże służbowe Pracowników oraz szkolenia Pracowników? 2. W którym momencie Spółka ma prawo uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki wskazane w punkcie d) powyżej, tj. wydatki na nabycie programów

Interpretacja
09.03.2012 Podatki

Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z udziałem jej pracowników w wydarzeniach sportowych, takie jak opłaty za uczestnictwo, stroje sportowe ze znakiem firmowym, sprzęt sportowy, banery reklamowe, transport i zakwaterowanie pracowników, ich ubezpieczenie oraz wyżywienie?

Interpretacja
24.03.2011 Podatki

Czy Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodu ww. nakłady związane z uczestnictwem w targach, a także z organizacją imprez dla kontrahentów?

Interpretacja
17.08.2009 Podatki

Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki

Interpretacja
08.05.2007 Podatki

Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu