Uznanie transakcji za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną rozliczaną z zastosowaniem procedury uproszczonej oraz jej dokumentowanie w ewidencji, deklaracji oraz w informacji podsumowującej.
Opodatkowanie transakcji trójstronnej wg procedury uproszczonej oraz jej dokumentowanie w pliku JPK i informacji podsumowującej.
prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona
w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT wynikającego z decyzji organu celno-skarbowego, niewykazywania w deklaracji podatku należnego określonego na podstawie decyzji organu celno-skarbowego i okresu, w którym należy wykazać podatek
w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT wynikającego z decyzji organu celno-skarbowego, niewykazywania w deklaracji podatku należnego określonego na podstawie decyzji organu celno-skarbowego i okresu, w którym należy wykazać podatek
Uznanie, że Wnioskodawca może traktować nieodpłatnie wydane dystrybutorom (odbiorcom) towary jako próbki, o których mowa w art. 7 ust. 7 ustawy, a tym samym nie ma obowiązku wykazania podatku VAT od przekazywanych nieodpłatnie próbek, oraz że nieodpłatne wydanie towarów nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT, a także w zakresie możliwości stosowania procedury uproszczonej do rozliczania podatku należnego
Podatek od towarów i usług w zakresie: rozliczenia importu towarów na terytorium Polski, momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu importu towarów, obliczenia i wykazania kwoty podatku należnego, określenia, czy rozliczenie zamknięcia stanowi dokument celny, możliwości rozliczenia podatku należnego zgodnie z art. 33a ustawy, konieczności rozliczania podatku należnego zgodnie z art. 33a ustawy
uznanie dostawy Urządzenia przez Spółkę A za wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów oraz rozpoznania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, o której mowa w art. 135 ust. 1 pkt 2 ustawy w zakresie rozliczenia tej transakcji w ramach procedury uproszonej określonej w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy
w zakresie ustalenia czy transakcje pomiędzy Wnioskodawcą a Nabywcą w ramach Modelu E stanowią wewnątrzwspólnotową dostawę towarów oraz prawa do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% dla ww. dostaw
Stosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej w sytuacji skorygowania wcześniejszych rozliczeń i konsekwencji z tym związanych.
Brak prawa do rozliczenia podatku VAT od importu towarów w deklaracji podatkowej (art. 33a ust. 12) w miesiącu, w którym dokonano zgłoszenia uproszczonego oraz w miesiącu, w którym dokonano zgłoszenia uzupełniającego w odniesieniu do różnicy zwiększającej VAT.
Możliwość stosowania procedury uproszczonej rozliczania podatku z tytułu importu towarów przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 33a ust. 1 ustawy.
Rozpoznanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej oraz w ramach transakcji trójstronnej, do której ma zastosowanie procedura uproszczona; prawo do zastosowania stawki VAT 0% dla WDT.
Prawo do rozliczenia dokonywanej transakcji jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej procedura uproszczona.
Zastosowanie procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.
Opodatkowanie dostawy towarów w ramach wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej z zastosowaniem procedury uproszczonej oraz brak obowiązku rejestracji Wnioskodawcy dla celów VAT w Polsce.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia kwot podatku naliczonego wynikających z faktur wystawionych przez C dokumentujących dostawę towarów; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 1 za dostawę krajową opodatkowaną stawką podatku w wysokości 23%; w zakresie uznania dostawy towarów realizowanej przez Wnioskodawcę w Schemacie 2 za dostawę ruchomą
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT na podstawie wewnętrznej faktury korygującej, dokumentującej wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów i uznania tej transakcji za uproszczoną transakcję trójstronną oraz w zakresie prawa do korekty deklaracji VAT i wykazania dostawy towarów na rzecz podmiotu austriackiego jako uproszczoną transakcję trójstronną.
Wnioskodawca ma możliwość rozliczenia dostawy towaru jako wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, o której mowa w art. 135 ust. 1 pkt 2 ustawy, na zasadzie procedury uproszczonej, o której mowa w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy
w zakresie rozliczenia dostawy towarów w ramach transakcji łańcuchowej
Czy dokonywane przez Wnioskodawcę transakcje wchodzą w zakres wewnątrzwspólnotowych transakcji trójstronnych, do których zastosowanie znajduje procedura uproszczona, określona w art. 135 ust. 1 pkt 4 ustawy VAT w efekcie czego Wnioskodawca jest uprawniony do rozpoznania dostawy dokonywanej na rzecz Pośrednika jako wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów?