Interpretacje

Interpretacja
18.11.2014 Podatki

Czy IBNR w zakresie części przypadającej na działalność leasingową będzie mógł stanowić KUP/przychód podatkowy Banku zgodnie z art. 15 ust.1h pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej jako UPDOP) w zw. z art.38c ust.1 UPDOP?

Interpretacja
07.05.2013 Podatki

Czy zakup manekinów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej?

Interpretacja
07.05.2013 Podatki

Czy zakup manekinów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej?

Interpretacja
29.04.2011 Podatki

Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.

Interpretacja
08.02.2007 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie

Interpretacja
30.10.2006 Podatki

Czy wydatki na zakup regałów i stojaków opatrzone logo Spółki, w które Spółka wyposaża punkty sprzedaży Klientów są kosztem uzyskania przychodów nie podlegającym limitowi określonemu w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Stojaki i regały służą uwidocznieniu sprzedaży produktów Spółki prowadzonej przez Klientów.

Interpretacja
27.07.2006 Podatki

Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki za usługi świadczone przez odbiorcę towarów-sieć handlową zgodnie z umowami współpracy (1/ odbiorca zobowiązuje się do sprzedaży towarów Spółki za pośrednictwem katalogu i przez sklep internetowy, 2/ sprzedaż towarów Spółki jako towaru promocyjnego, 3/ umowy z supermarketem, zgodnie z którymi towar jest zamieszczany w gazetce, wystawiany do akcji promocyjnej

Interpretacja
10.04.2006 Podatki

Czy umowa ekspozycyjna rodzi jakikolwiek obowiązek z tytułu podatku od towarów i usług?