Ustalenie czy zwolnienie z długu Koła Łowieckiego, to uzyskanie przychodu podatkowego, w wysokości 80% należnego Panu świadczenia (80% ryczałtu), podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z ponoszeniem wydatków na sprzęt myśliwski oraz usługi związane z polowaniami.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z prowadzeniem bloga o tematyce łowieckiej.
Ustalenie, czy Gmina, otrzymywane od Powiatu kwoty z tytułu dzierżawy obwodów łowieckich, powinna, zgodnie z art. 8 ustawy, traktować jako świadczenie usług, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy i wykazywać jako sprzedaż zwolnioną od VAT w ewidencji sprzedaży Gminy, a co za tym idzie w pliku JPK przesyłanym do Urzędu Skarbowego.
Zwolnienie z opodatkowania podatkiem od towarów i usług dzierżawy obwodów łowieckich.
Zastosowanie zwolnienia od podatku od towarów i usług dla dzierżawy obwodów łowieckich.
Zastosowanie zwolnienia od podatku od towarów i usług dla dzierżawy obwodów łowieckich.
Zwolnienie z opodatkowania podatkiem od towarów i usług dzierżawy przez Koła Łowieckie obwodów łowieckich.
Zwolnienie od podatku VAT dzierżawy obwodów łowieckich oraz obciążania Koła Łowieckiego związanego z nieusprawiedliwionym niezrealizowaniem rocznego planu łowieckiego.
Zastosowanie zwolnienia od podatku od towarów i usług dla dzierżawy obwodów łowieckich.
Dzierżawa obwodów łowieckich na rzecz Kół Łowieckich – faktycznie przeznaczonych na cele prowadzenia racjonalnej gospodarki łowieckiej – będzie korzystać ze zwolnienia od podatku na podstawie § 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Dzierżawa przez Wnioskodawcę obwodów łowieckich korzystać będzie ze zwolnienia od podatku na podstawie § 3 ust. 1 pkt 2 powołanego rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Zastosowanie zwolnienia od podatku od towarów i usług dla dzierżawy obwodów łowieckich.
Dzierżawa przez Wnioskodawcę obwodów łowieckich na rzecz kół łowieckich – faktycznie przeznaczonych na cele gospodarki łowieckiej – będzie korzystać ze zwolnienia od podatku na podstawie § 3 ust. 1 pkt 2 powołanego rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Ustalenie czy wydzierżawiając obwody łowieckie Powiat prawidłowo nalicza stawkę podatku VAT w wysokości 23% (w stanie prawnym obowiązującym do dnia 30 czerwca 2020 r.)
Zastosowanie zwolnienia z podatku VAT dla usługi dzierżawy obwodów łowieckich przez koła łowieckie.
Uznanie Wnioskodawcy za usługodawcę, a zarazem podatnika podatku od towarów i usług uprawnionego do wystawienia kołom łowieckim faktur tytułem świadczenia usług dzierżawy obwodów łowieckich.
Wg jakiej stawki podatku VAT należy opodatkować świadczone przez Starostwo Powiatowe usługi polegające na odpłatnym dzierżawieniu kołom łowieckim wyznaczonych terenów polnych?