Interpretacje

Interpretacja
14.09.2021 Podatki

Kwalifikacja do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na interwencyjny zakup alkoholu, zakup alkoholu na targi, kontrolny zakup alkoholu, zakup alkoholu dla Influencerów, zakup alkoholu dla Kontrahentów, zakup alkoholu dla pracowników.

Interpretacja
26.11.2015 Podatki

Czy Spółka P. Polska Sp. z o. o. ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wszystkie wydatki poniesione na organizację i obsługę targów w tym w szczególności koszty wynajmu powierzchni wystawienniczej, mediów, obsługi stoiska, materiałów reklamowych, zakwaterowania pracowników i zaproszonych gości, transportu pracowników i zaproszonych gości z/do hotelu, lotniska, miejsca targów, wyżywienia

Interpretacja
28.07.2014 Podatki

Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na poczęstunek podczas spotkań biznesowych z kontrahentami w trakcie targów.

Interpretacja
28.01.2014 Podatki

1. Czy opisane w stanie faktycznym usługi świadczone przez podmioty zagraniczne mieszczą się w kategorii przychodów, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 12 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: Ustawy o PDOP)? 2. Czy w związku z dokonywaniem płatności za usługi, o których mowa w stanie faktycznym Spółka pełni funkcję płatnika, o którym mowa w art. 26 Ustawy o PDOP,

Interpretacja
17.08.2009 Podatki

Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki

Interpretacja
10.07.2009 Podatki

Opodatkowanie usług budowy stoisk targowych na terytorium Niemiec na rzecz firmy fińskiej, holenderskiej, austriackiej, ukraińskiej. Wykonanie banerów reklamowych.

Interpretacja
10.07.2009 Podatki

Opodatkowanie usług budowy stoisk targowych na terytorium Niemiec na rzecz firmy fińskiej, holenderskiej, austriackiej, ukraińskiej. Wykonanie banerów reklamowych.

Interpretacja
09.08.2007 Podatki

dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) - w brzmieniu obowiązującym od dnia 01.01.2007r. - wydatków związanych z zakupem artykułów spożywczych, piwa i alkoholu, przeznaczonych do prezentacji maszyn podczas targów i pokazów

Interpretacja
08.05.2007 Podatki

Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu