Wyłączenie z opodatkowania VAT, na podstawie art. 15 ust. 6 ustawy, dzierżawy obwodów łowieckich. Relacja Powiat Koło Łowieckie.
brak opodatkowania otrzymywanych przez Gminę od Powiatu równowartości czynszów dzierżawnych terenów łowieckich, braku opodatkowania czynności w zakresie przekazania w zarząd obwodów łowieckich wyłączonych z wydzierżawienia w zamian za uiszczony ekwiwalent
Nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług udział Gminy w części czynszu dzierżawnego, gdyż gmina nie świadczy usług dzierżawy
Mając na uwadze przedstawiony powyżej stan faktyczny/zdarzenie przyszłe, w celu wyeliminowania wątpliwości co do stosowania obowiązujących przepisów, Gmina wnosi o udzielenie odpowiedzi na następujące pytanie: czy otrzymana przez Gminę odpowiednia kwota wynikająca z dzierżawy obwodów łowieckich przez Wydzierżawiających podlega opodatkowaniu VAT przez Gminę?
Rozliczenie należności otrzymanych przez Gminę od Starostwa w związku z dzierżawą obwodów łowieckich
Ustalenie podstawy opodatkowania czynności dzierżawy obwodu łowieckiego.
czy czynsz dzierżawny otrzymany od Starostwa Powiatowego i Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowi dla Gminy obrót w podatku od towarów i usług
czy Starostwo Powiatowe z tytułu dzierżawy obwodów łowieckich jest podatnikiem podatku VAT oraz czy wyliczona kwota czynszu zawiera w sobie podatek VAT?
Czy wysokość naliczanego corocznie czynszu dzierżawnego kołom łowieckim w oparciu o rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 4 grudnia 2002 roku w sprawie zasad kategoryzacji obwodów łowieckich, szczegółowych zasad ustalania czynszu dzierżawnego oraz udziału dzierżawców obwodów łowieckich w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną jest:
Czy należność czynszowa za dzierżawę obwodów łowieckich polnych stanowi wartość brutto zawierającą podatek od towarów i usług, czy też wartość netto, którą należy powiększyć o podatek od towarów i usług?