Terminal dostarczony przez cypryjską spółkę stanowić będzie zagraniczny zakład na terytorium Polski w rozumieniu art. 5 UPO Polska-Cypr, a opłaty czarterowe za jego użytkowanie nie będą podlegały zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy o CIT.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwość likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwości likwidacji kasy rejestrującej.
Możliwość korzystania ze zwolnienia, o którym mowa w poz. 37 załącznika do rozporządzenia w odniesieniu do płatności kartą płatniczą przy użyciu terminala oraz możliwość likwidacji kasy rejestrującej.
Prawo do całkowitego odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur dokumentujących nabycie terminali płatniczych w związku z możliwością bezpośredniej alokacji tej czynności do prowadzonej działalności opodatkowanej w zakresie Sprzedaży, Najmu oraz Usług Serwisowych zakupionych Terminali płatniczych.
Zwolnienie z ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej w wypożyczalni samochodów przy płatnościach kartą przez terminal.
Skorzystanie ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej usług wynajmu domków letniskowych.
Możliwość zastosowania stawki podatku 0% dla usługi organizacji transportu morskiego i ubezpieczenia cargo w ramach świadczenia usługi spedycyjnej