Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie
Opodatkowanie VAT usług organizacji Loterii; Prawo do odliczenia przez Zleceniodawcę podatku wynikającego z faktur wystawianych przez Spółkę dokumentujących usługi świadczone na rzecz Zleceniodawcy na podstawie Umowy
Ustalenie, czy: - Wnioskodawca będzie miał prawo do ujęcia w kosztach uzyskania przychodów całego wydatku związanego z nabyciem towaru, ostatecznie sprzedanego w ramach promocji za symboliczną złotówkę, zarówno w sytuacji gdy sprzedaż dotyczy podmiotów powiązanych jak i niepowiązanych, - wartość nominału Karty Podarunkowej zapłacona na podstawie noty księgowej będzie stanowiła koszt uzyskania przychodów
Opodatkowanie i dokumentowanie przekazania środków pieniężnych przez Klienta w celu pokrycia kosztów nagród pieniężnych oraz bonów MPV wydawanych jako nagrody w Akcjach promocyjnych oraz wliczenia do podstawy opodatkowania opłaty za organizację loterii.
Możliwość zastosowania przez płatnika 50% kosztów uzyskania przychodów.
Skutki podatkowe powstałych w związku z organizowaniem i prowadzeniem akcji marketingowych.
Opodatkowanie i dokumentowanie czynności wydania nagród laureatom akcji marketingowych.
Czy Spółka ma prawo do odliczenia pełnej wartości podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów, których wydanie podlegało będzie opodatkowaniu jako odpłatna dostawa towarów, o której mowa w art. 7 ust. 2 ustawy o VAT?
Nie można zgodzić się z Wnioskodawcą, że przyznana nagroda stanowi przychód z innych źródeł, o których mowa z art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a na Wnioskodawcy ciąży jedynie obowiązek wypełnienia i przekazania informacji PIT-8C.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych w związku z organizowaniem przez Spółkę konkursu w ramach promocji marki ogłoszonego w trakcie trwania targów lub pokazów promocyjnych w ramach przyrzeczenia publicznego w części dotyczącej zwolnienia z opodatkowania oraz zapłaty zryczałtowanego 10% podatku od wygranych.
Nie można zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że Spółka będzie płatnikiem zryczałtowanego podatku dochodowego. Płatnikiem tego podatku będzie Kontrahent, ponoszący ekonomiczny ciężar organizacji akcji promocyjnej, który kompleksową obsługą akcji promocyjnej zleci Spółce - koordynatorowi akcji promocyjnej. Spółka bowiem działając w imieniu i na rzecz swoich Kontrahentów wydawać będzie nagrody konsumentom
ustalenie przychodów i kosztów uzyskania przychodów w związku ze sprzedażą voucherów
Czy w przypadku, gdy wartość udzielonego przez Spółkę rabatu przekracza jednorazowo wartość 760 zł na Spółce ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.). ?
Czy w przypadku, gdy wartość udzielonego przez Spółkę rabatu przekracza jednorazowo wartość 760 zł na Spółce ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.). ?
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania nagród i prezentów w formie znaków legitymacyjnych i w formie towarów.
1. Jakie skutki podatkowe powstają w chwili, gdy klient płaci za kupowane towary lub usługi przy użyciu środków pieniężnych znajdujących się na Karcie? W szczególności Spółka prosi o wyjaśnienie, czy można uznać za prawidłowe działanie polegające na zaliczaniu do przychodów pełnej wartości (ceny) sprzedawanych klientowi towarów lub usług bez uwzględniania faktu, że płatność za te towary lub usługi
opodatkowania podatkiem VAT wydania materiałów-nagród w ramach akcji marketingowej
Obowiązków płatnika z tytułu nagród wypłacanych zawodnikom i trenerom, stypendiów sportowych wypłacanych studentom i uczniom, dofinansowanych szkoleń przyszłym instruktorom oraz w związku z przychodami z tytułu udostępnienia wizerunku.
Czy obowiązek odprowadzenia podatku w związku z wydaniem nagrody w akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta w punktach handlu detalicznego, obciąża Spółkę jako podmiot odpowiedzialny za wydanie i wydający nagrody laureatom w rozumieniu art. 41 ust. 1 i 4 podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej
Czy obowiązek odprowadzenia podatku w związku z wydaniem nagrody w akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta w punktach handlu detalicznego, obciąża Spółkę jako podmiot odpowiedzialny za wydanie i wydający nagrody laureatom w rozumieniu art. 41 ust. 1 i 4 podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej
Sposób opodatkowania przedmiotowych nagród nie będzie stał w sprzeczności z systemem obsługującym program, który pozwala na bezpośrednią alokację punktów uzyskanych przez konsumentów do zakupu u poszczególnych Organizatorów. Bowiem jak wskazał Wnioskodawca taki mechanizm zapewnia możliwość bezpośredniego powiązania pomiędzy nabyciem towarów i usług od poszczególnych Organizatorów, a wydaną nagrodą.Zatem
Powyższy sposób opodatkowania przedmiotowych nagród nie będzie stał w sprzeczności z systemem obsługującym program, który pozwala na bezpośrednią alokację punktów uzyskanych przez konsumentów do zakupu u poszczególnych Organizatorów. Bowiem jak wskazał Wnioskodawca taki mechanizm zapewnia możliwość bezpośredniego powiązania pomiędzy nabyciem towarów i usług od poszczególnych Organizatorów, a wydaną
PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników Programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych