Poniesione przez Spółkę wydatki na rzecz kontrahentów, np. koszty zakupu prezentów, gadżetów, okolicznościowych upominków, koszty spotkań biznesowych, w tym opłacenie usług gastronomicznych, cateringowych, zakup napojów i żywności itp., pozostają w bezpośrednim związku z działalnością gospodarczą Spółki bowiem ww. koszty ponoszone są w celu wykreowania pozytywnej opinii Spółki, budowania wizerunku
CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na prezenty przekazywane kontrahentom.
Opodatkowanie przekazywanych nieodpłatnie słodyczy, kaw, herbat, napojów, kalendarzy i alkoholu w formie koszy prezentowych o łącznej wartości 80 zł lub 150 zł
Wnioskodawca nie będzie miał prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków udokumentowanych fakturą VAT dotyczących nabywanych przez Podmioty Trzecie towarów, prezentów o małej wartości.
Uznanie sprzedaży towaru podstawowego oraz dołączonego do niego gratisu za dwie odrębne transakcje.
w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazywania, w ramach prowadzonej działalności, materiałów reklamowych i towarów
W analizowanym przypadku czynność przekazania zarówno Reklamobiorcom jak i Odbiorcom ekwiwalentu pieniężnego za wirtualny prezent nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, bowiem w takim przypadku nie mamy do czynienia ze świadczeniem usług w rozumieniu art. 8 ustawy, ani dostawą towarów, o której mowa w art. 7 ustawy.Czy środki w formie ekwiwalentu pieniężnego za wirtualny prezent
Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
Czy przedpłaty od Reklamodawców na ekwiwalenty pieniężne za wirtualne prezenty, jakie Spółka przekazuje Reklamobiorcom w imieniu Reklamodawców, działając jako agent na podstawie umowy agencyjnej zawartej z Reklamodawcami nie będą stanowiły przychodu podatkowego Spółki?Czy przedpłaty od Darczyńców na ekwiwalenty pieniężne za wirtualne prezenty, jakie Spółka przekazuje Odbiorcom w imieniu Darczyńców
nieodpłatne przekazanie w ramach akcji promocyjnej napojów (usługa gastronomiczna) oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług wykorzystywanych do wytworzenia napojów przekazywanych nieodpłatnie
Jak Zainteresowany ma potraktować taką promocję w świetle przepisów podatku VAT?
Opodatkowanie czynności zużycia artykułów spożywczych i napojów w trakcie spotkań i szkoleń dla kontrahentów.