Brak prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków ponoszonych w związku z realizacją projektu.
Możliwość uznania świadczonych przez Wnioskodawcę usług za działalność naukowo-dydaktyczną.
Zwolnienie od podatku czynności udostępniania oddziałów szpitala na potrzeby szkolenia pielęgniarek.
Możliwość zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych, na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy, dochodu Uczelni przeznaczonego i wydatkowanego na spłatę kredytu zaciągniętego na zakup ZCP.
W zakresie możliwości korzystania z 50% kosztów uzyskania przychodów.
Możliwość zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodów przez płatnika
Możliwość zastosowania przez płatnika kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% uzyskanego przychodu.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie powstania przychodu podatkowego w związku z planowanym podziałem Spółki przez wydzielenie.
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca w związku ze sprzedażą działek będzie występować w roli podatnika VAT oraz opodatkowania sprzedaży ww. nieruchomości.
Czy ustalenie wartości początkowej dla środków trwałych otrzymanych w spadku po mężu, wykorzystywanych następnie w działalności prowadzonej przez Wnioskodawczynię w następujących kwotach:gilotyna - 15.000,00 zł,przecinarka plazmowa - 9.756,10 zł,sterowanie hydraulicznej prasy krawędziowej - 18.749,13 zł oraz ich amortyzowanie na dotychczasowych zasadach aż do całkowitego zamortyzowania z uwzględnieniem
Opłaty za zajęcia nauki śpiewu, tańca, gry na instrumentach, kursu tańca, kółka plastycznego nie mają charakteru opłat za wstęp na spektakle, koncerty, przedstawienia i imprezy w zakresie twórczości, i wykonawstwa artystycznego, i literackiego objęte są na podstawie poz. 11 załącznika nr 4 do ustawy zwolnieniem z opodatkowania podatkiem od towarów i usług
Zwrot podatku naliczonego w przypadku uczelni wyższej, w związku z realizacją projektów finansowanych z funduszy europejskich.
Jaką stawką podatku od towarów i usług powinna być opodatkowana sprzedaż na rzecz szkoły specjalistycznego sprzętu pomiarowego, np. mierniki, oscyloskopy, generatory, zasilacze, amperomierze, itp. wykorzystywanego wyłącznie do celów dydaktycznych jako pomoce naukowe?