Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie składki na ubezpieczenia społeczne składki ubezpieczeniowe konto indywidualne
    Indeks tematów
    Wszystkie s
    Porada
    07.06.2011 Ubezpieczenia

    Czy po skorygowaniu dokumentów rozliczeniowych płatnik musi skorygować raport ZUS RMUA

    W maju br. otrzymaliśmy od naszego byłego pracownika wniosek o sprostowanie jego danych w ZUS. Okazało się, że chodzi o okres, za który złożyliśmy w ZUS korektę błędnych raportów (ZUS RCA i ZUS RSA). Po korekcie nasze dane nie zgadzają się z tymi, które wynikają z informacji ZUS RMUA, jakie otrzymał pracownik. Czy gdy korygujemy raporty za pracownika, powinniśmy mu również wydawać korekty informacji

    czytaj dalej
    Porada
    07.10.2010 Ubezpieczenia

    Płatnik musi sprawdzić poprawność rozliczeń składek przed złożeniem reklamacji w ZUS

    ZUS zaczął wysyłać informacje o stanie konta ubezpieczonych za 2009 r. Płatnicy składek - pracodawcy i zleceniodawcy mogą mieć w związku z tym dodatkową pracę. Jeśli ubezpieczonemu nie będą się zgadzały informacje o składkach, w pierwszej kolejności musi on zwrócić się do płatnika o wyjaśnienie sprawy.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.