1. Czy nabyte przez Kupującego relacje z klientami mogą być uznane za informację związaną ze zdobytym doświadczeniem w dziedzinie handlowej (know - how), o której mowa w art. 16b ust. 1 pkt 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Czy w świetle przepisu z art. 16m ust. 1 pkt 4 w/w ustawy istnieje możliwość dokonywania przez Spółkę odpisów amortyzacyjnych od wartości tych praw?
W przypadku wystąpienia dodatniej wartości firmy, ustalonej zgodnie z ust. 2 art. 16 g ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, nabyte w ramach przedsiębiorstwa wartości stanowiące równowartość uzyskanych informacji związanych z wiedzą w dziedzinie handlowej i organizacyjnej (know-how) o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok, które będą wykorzystywane przez podatnika na potrzeby związane
Czy nabycie wiedzy dotyczącej posiadanych przez Sprzedającego rynków zbytu, oraz wiedzy technicznej niezbędnej dla konkretnych produktów, które są produkowane w ramach odstąpionych kontaktów handlowych z klientami, stanowi nabycie WNiP podlegające amortyzacji, czy też wydatki z tym związane od razu stanowią koszt uzyskania przychodu?