W wielu firmach, np. bankach, sklepach, liczy się liczba sprzedanych produktów czy towarów. Pracownikom narzuca się tzw. plany sprzedażowe. Ich osiągnięcie przekłada się na otrzymywaną przez pracownika premię albo inny benefit, np. wycieczkę zagraniczną. Jednak brak realizacji przez zatrudnionego wyników sprzedażowych nie może być przyczyną wypowiedzenia umowy o pracę. Tak wynika z najnowszego orzecznictwa
W naszym zakładzie pracy obowiązuje system równoważnego czasu pracy. Okres rozliczeniowy wynosi 3 miesiące i rozpoczął się 1 sierpnia 2011 r., a zakończy się 31 października 2011 r. Jeden z naszych pracowników wypowiedział umowę o pracę z zachowaniem 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia, który upłynął 22 października br. Zgodnie z harmonogramem pracownik przepracował w sierpniu 188 godzin (zamiast 176
Pracownikom zatrudnionym w naszej firmie (jesteśmy hurtownią sprzętu agd) przyznajemy stały rabat na zakupy dokonane w naszej hurtowni. Czy taki rabat jest przychodem pracowników?