Interpretacja indywidualna z dnia 27.11.2015, sygn. IPPP1/4512-937/15-2/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-937/15-2/KC
w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 3 września 2015 r. (data wpływu 7 września 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego- jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 września 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie konsekwencji podatkowych związanych z udzieleniem rabatu promocyjnego.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
O. Sp. z o.o. (Wnioskodawca), jest dystrybutorem produktów O. w Polsce. Obecnie trwa kampania promocyjna, w ramach której Finalny Nabywca niektórych rodzajów produktów O. otrzyma od Wnioskodawcy zwrot części ceny zapłaconej przy zakupie produktu. Finalny Nabywca nie nabywa jednak produktów objętych promocją od Wnioskodawcy, lecz u innych podmiotów, np. w sklepach, do których produkty dostarcza Wnioskodawca.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty