27.06.2014 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 27.06.2014, sygn. IPPB2/415-286/14-2/MK1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-286/14-2/MK1

Skutki podatkowe związane z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 10 kwietnia 2014 r. (data wpływu 14 kwietnia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu jest:

  • nieprawidłowe - w części dotyczącej zwolnienia z opodatkowania całości kosztów wyżywienia Wykonawcy, kosztów dojazdów lokalnych w podróży zagranicznej,
  • prawidłowe w pozostałej części.

UZASADNIENIE

W dniu 14 kwietnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

V. Sp. z o.o. (dalej: V. lub Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego (dalej: Grupa), zajmującego się wytwarzaniem i obrotem produktów leczniczych oferowanych przez Grupę na terytorium Polski (dalej: Produkty). Spółka odpowiedzialna jest m. in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym w odniesieniu do Produktów.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne