Interpretacja indywidualna z dnia 14.11.2013, sygn. IPPB3/423-669/13-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-669/13-2/MC
Czy wydatki na zakup towarów i usług ostatecznie sprzedanych Klientom w ramach tzw. Pakietów Lojalnościowych np. za symboliczną złotówkę, zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie, stanowią koszty uzyskania przychodów?Czy wydatki na zakup towarów i usług ostatecznie sprzedanych Klientom w ramach tzw. Pakietów Lojalnościowych np. za symboliczną złotówkę, zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie stanowią koszty bezpośrednio związane z uzyskiwanymi przychodami z tytułu sprzedaży Pakietów Lojalnościowych?Czy Oddział będzie mógł traktować wydatki na zakup towarów i usług sprzedawanych w przyszłości Klientom w ramach podobnych Akcji Promocyjnych poniżej ceny zakupu jak koszty uzyskania przychodów?czy wydatki na zakup towarów i usług sprzedawanych w przyszłości Klientom w ramach podobnych Akcji Promocyjnych poniżej ceny zakupu będą mogły być zaliczone do kosztów uzyskania bezpośrednio związanych z przychodami z tytułu sprzedaży towarów i usług Klientom w promocyjnych cenach?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 22 sierpnia 2013 r. (data wpływu 26 sierpnia 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty