Interpretacja indywidualna z dnia 18.10.2013, sygn. IPPP1/443-811/13-2/ISZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-811/13-2/ISZ
w zakresie nieodpłatnego przekazania konsumentom: katalogów, ulotek produktowych i ulotek informujących o promocjach, drobnych gadżetów reklamowych z logo i/lub nazwą Spółki, takich jak długopisy, bransoletki, kolczyki
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09.08.2013r. (data wpływu 14.08.2013r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania konsumentom: katalogów, ulotek produktowych i ulotek informujących o promocjach, drobnych gadżetów reklamowych z logo i/lub nazwą Spółki, takich jak długopisy, bransoletki, kolczyki - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14.08.2013r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania konsumentom: katalogów, ulotek produktowych i ulotek informujących o promocjach, drobnych gadżetów reklamowych z logo i/lub nazwą Spółki, takich jak długopisy, bransoletki, kolczyki.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty