Interpretacja indywidualna z dnia 11.12.2012, sygn. ILPB4/423-299/12-4/ŁM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB4/423-299/12-4/ŁM
Czy Spółka prawidłowo uznaje, że z tytułu obciążenia Jej przez Y udziałem w kosztach reklamy, nie występuje Ona w roli płatnika podatku dochodowego potrącanego u źródła od przychodów Y uzyskanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 10 września 2012 r. (data wpływu 12.09.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku potrącenia zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu obciążenia Spółki udziałem w kosztach reklamy jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 września 2012 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 03 grudnia 2012 r. (data wpływu 05.12.2012 r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku potrącenia zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu obciążenia Spółki udziałem w kosztach reklamy.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty