Interpretacja indywidualna z dnia 22.10.2010, sygn. IPPB5/423-527/10-4/JC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-527/10-4/JC
Czy Wnioskodawca będzie mógł kwalifikować do kosztów uzyskania przychodów na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na przeprowadzenie reklamy produktu leczniczego nie mającej charakteru reprezentacyjnego przed wydaniem przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego decyzji nakazującej zaprzestania ukazywania się lub prowadzenia reklamy produktów leczniczych sprzecznej z obowiązującymi przepisami, jak również nakłady na dostosowanie prowadzonej reklamy do wymogów tej decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 01.08.2010 r. (data wpływu 16.08.2010 r.) oraz piśmie z dnia 06.10.2010 r. (data nadania 07.10.2010 r., data wpływu 12.10.2010 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie Nr IPPB5/423-527/10-2/JC oraz IPPP2/443-605/10-2/JW z dnia 28.09.2010 r. (data nadania 28.09.2010 r., data doręczenia 30.09.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z prowadzeniem reklamy produktu leczniczego -
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty