Interpretacja indywidualna z dnia 19.09.2008, sygn. IBPP2/443-581/08/ASz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-581/08/ASz
Czy ww. czynności nazywane przez kontrahentów usługami marketingowymi stanowią usługi w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług?Czy usługi te powinny być opodatkowane stawką podatku VAT w wysokości 22%?Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur wystawionych przez kontrahentów za usługi marketingowe?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani ....., przedstawione we wniosku z dnia 5 czerwca 2008r. (data wpływu 20 czerwca 2008r.), uzupełnionym pismem z dnia 11 września 2008r. (data wpływu 17 września 2008r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie opodatkowania usług marketingowych oraz prawa do odliczenia z faktury dokumentującej takie usługi jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty