Interpretacja indywidualna z dnia 14.08.2008, sygn. IBPP2/443-483/08/ICz (KAN-5288/05/08), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-483/08/ICz (KAN-5288/05/08)
W związku z przedstawionym stanem faktycznym Wnioskodawca prosi o wydanie informacji, czy przy sprzedaży ww. czasopism, do których zostają wrzutkowane obce ulotki, broszury, czasopisma należy uwzględniać te wrzutki przy obliczaniu powierzchni zajętej przez reklamy w jego czasopiśmie? Innymi słowy czy należy sumować ogłoszenia zamieszczone w czasopiśmie Wnioskodawcy z reklamami znajdującymi się we wrzutkach i dopiero na tej podstawie określać udział powierzchni reklamowej i tym samym właściwą stawkę podatku VAT dla czasopism wydawanych przez Wnioskodawcę?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o., przedstawione we wniosku z dnia 20 maja 2008r. (data wpływu 26 maja 2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania czy przy sprzedaży czasopism specjalistycznych, do których zostają wrzutkowane obce ulotki, broszury, czasopisma Wnioskodawca winien uwzględnić te wrzutki przy obliczaniu powierzchni zajętej przez reklamy w czasopiśmie Wnioskodawcy -
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty