Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15.03.2007, sygn. PO-II/423/19/AN/07, Podlaski Urząd Skarbowy, sygn. PO-II/423/19/AN/07
Czy opisane wyżej przekazanie (w celu reklamy) własnego wyrobu, opatrzonego w logo Spółki, kontrahentowi, który reklamuje produkowane przez Spółkę wyroby w swoim środowisku i zachęci innych kontrahentów do kupowania wyrobów Spółki, należy uznać za koszt uzyskania przychodów?
Pytanie podatnika
Wnioskiem z 22.01.2007 r. Spółka wróciła się o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego:
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka prowadzi reklamę własnych wyrobów za pośrednictwem swoich klientów. Odbywa się to w następujący sposób:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
