Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 07.02.2006, sygn. III-2/443-19/06/MGD, Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście, sygn. III-2/443-19/06/MGD
Pytanie zawarte w piśmie Podatnika dotyczy sposobu rozliczenia pod kątem podatku od towarów i usług zadania inwestycyjnego realizowanego przez Teatr z 4 jednostkami kultury.
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4, art. 216 i art. 217 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 5 ust. 1 pkt 1 art. 15 ust. 1, art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.), § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 95, poz. 798), po rozpatrzeniu wniosku z dnia 7 listopada 2005 r. o znaku 808/2005/Fin (wpływ do tut. organu - 08.11.2005 r.), uzupełnionego pismem z dnia 24.01.2006 r., złożonego wnioskuiż właściwym dokumentem do rozliczania się Teatru ... z 4 jednostkami kultury w ramach realizowanego projektu inwestycyjnego będzie faktura VAT, którą Teatr wystawi każdorazowo po otrzymaniu faktury od generalnego wykonawcy dla każdej z czterech pozostałych jednostek kultury.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty