Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 26.01.2006, sygn. III-2/443-80/63671/05/DP, Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, sygn. III-2/443-80/63671/05/DP
Czy w przypadku przekroczenia limitu kosztów reprezentacji i reklamy określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółce zgodnie z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy zakupie towarów związanych z "reprezentacją i reklamą"?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)