Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 03.10.2006, sygn. PP/443-94/06/AZ-64195, Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, sygn. PP/443-94/06/AZ-64195
Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej opodatkowania podatkiem od towarów i usług premiowania zakupu nagrodami.
Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka dokonuje szeregu przedsięwzięć mających na celu zwiększenie sprzedaży zarówno produkowanych jak i nabywanych przez siebie piw. Katalog tych czynności, w związku z wyzwaniami rynku, Spółka zamierza poszerzyć i zintensyfikować. Podejmowanie nowych aktywności wiąże się z trudnościami w odpowiednim ich kwalifikowaniu dla celów podatku VAT. Wątpliwości Spółki dotyczą opodatkowania czynności premiowania zakupu danej ilości produktów będących w ofercie Spółki różnorodnymi nagrodami, wydawanymi po dokonaniu premiowanego zakupu, np.:
- piwem w opakowaniu jednostkowym lub paku,
- gadżetami firmowymi (plecaki, czapki, parasole przeciwdeszczowe itp.) bądź innymi towarami np. płyty CD, węgiel drzewny itd.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty