22.09.2005 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.09.2005, sygn. I USB I-2/415-37/05, Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, sygn. I USB I-2/415-37/05

Spółka jest producentem i dystrybutorem sysytemów domofonowych przeznaczonych dla budownictwa jedno i wielorodzinnego. Oferta skierowana jest do odbiorców na terenie w całym kraju. Spółka poniosła wydatki związane z przygotowaniem folderów i ulotek opisujących parametry techniczne oraz ceny a także wykonaniem zdjęć oferowanych wyrobów. Tak pomyślane materiały informacyjne umieszczane są w tekturowych teczkach opatrzonych nazwą oraz wizytówką z adresami i telefonami firmy. W ten sposób przygotowane informacje wyłożone sa dla potencjalnych klientów firmy w ich hurtowniach. Podatnik stoi na stanowisku, że spółka nie ma wpływu na adresata tych materiałów.W związku z powyższym pojawiła się wątpliwość, czy tego rodzaju wydatki winny być kwalifikowane jako tzw. pozostałe wydatki i odpowiednio wpisywane w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów, czy też traktować je należy jako koszty reklamy i ujmować w kolumnie 12.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne