13.07.2005 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 13.07.2005, sygn. 1472/RPP1/443-356/2005/US, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/RPP1/443-356/2005/US

Czy wydanie towarów mające na celu zapoznanie się sprzedawców, pracowników Spółki, przedstawicieli mediów z poszczególnymi produktami danej marki należy traktować jako przekazanie towarów na cele reprezenatcji i reklamy czy element kompleksowej usługi reklamowej.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne