Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.12.2005, sygn. 1443/PD/41/415/420/22/05, Urząd Skarbowy w Wyszkowie, sygn. 1443/PD/41/415/420/22/05
Czy wartość kuponów rabatowych jest reprezentacją i reklamą publiczną nielimitowaną czy publiczną limitowaną 0.25 % ?
Pytanie podatnika
P O S T A N O W I E N I E Na podstawie art. 14a, art. 216 ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 Ordynacja Podatkowa (tj. Dz U. z 2005r Nr 8 poz. 60 z pózn. zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 21.09.2005r. w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i odpowiedzi na pytania czy w opisanej sytuacji wartość kuponów rabatowych jest reprezentacją i reklamą publiczną nielimitowaną czy publiczną limitowaną 0,25% Naczelnik Urzędu Skarbowegostwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku jest nieprawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się