Wyrok NSA z dnia 8 kwietnia 1997 r., sygn. SA/Ka 2976/95
1. W rozstrzyganej sprawie sporne czasopismo nie może być uznawane za reklamę, gdyż jest ono przede wszystkim adresowane, jak przyznaje skarżący, w 90 procentach do osób, które już podpisały umowę z konsorcjum. Tak więc jego celem nie jest zachęcanie do skorzystania z usług strony, a celem reklamy jest pozyskiwanie nowych kontrahentów i członków. W związku z tym, że nie został spełniony wyżej wymieniony warunek, nie można uznać powyższego czasopisma jako reklamy w rozumieniu art. 2 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym /Dz.U. nr 11 poz. 50 ze zm./.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się