Czy można zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki z faktur, które przestały być przechowywane w formie papierowej

PROBLEM

Jesteśmy spółką z o.o. Otrzymujemy dużą ilość faktur papierowych, które obecnie są przechowywane w oryginalnej postaci. Zamierzamy zmienić sposób przechowywania faktur, tj. skanować otrzymywane faktury i przechowywać je w formie elektronicznej (natomiast papierowe egzemplarze niszczyć). Czy ma to znaczenie z punktu widzenia możliwości zaliczania do kosztów podatkowych wydatków udokumentowanych takimi fakturami?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne