13 marca 2012 r.
Wyłączenie obowiązku prowadzenia metryki sprawy administracyjnej
Od 7 marca 2012 r. urzędnicy w postępowaniu administracyjnym są obowiązani do prowadzenia metryki sprawy. Metryki te mają pomóc w identyfikacji oraz ustaleniu odpowiedzialności urzędnika, który brał udział w postępowaniu administracyjnym. Obowiązek prowadzenia metryki został w niektórych przypadkach wyłączony (w założeniu projektodawców - wyłączenie to ma obejmować sprawy stosunkowo proste i techniczne). Sprawy te wymienia rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 marca 2012 r., zgodnie z którym obowiązek metryki został wyłączony przykładowo w sprawach:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się