27.06.2018

13 marca 2012 r.

Wyłączenie obowiązku prowadzenia metryki sprawy administracyjnej

Od 7 marca 2012 r. urzędnicy w postępowaniu administracyjnym są obowiązani do prowadzenia metryki sprawy. Metryki te mają pomóc w identyfikacji oraz ustaleniu odpowiedzialności urzędnika, który brał udział w postępowaniu administracyjnym. Obowiązek prowadzenia metryki został w niektórych przypadkach wyłączony (w założeniu projektodawców - wyłączenie to ma obejmować sprawy stosunkowo proste i techniczne). Sprawy te wymienia rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 marca 2012 r., zgodnie z którym obowiązek metryki został wyłączony przykładowo w sprawach:

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty