11 marca 2011 r. zmieniły się zasady wystawiania rachunków
Od 11 marca 2011 r. podatnicy nie muszą już podpisywać rachunków. Nastąpiło w tym zakresie zrównanie wymogów formalnych co do sporządzenia rachunków i faktur. W konsekwencji oba rodzaje dokumentów można sporządzić i przekazać drogą elektroniczną. W przypadku wysłania rachunku e-mailem nie trzeba jednak spełnić warunków, jakie przepisy wymagają w odniesieniu do faktur VAT.
Po nowelizacji rozporządzenia w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej, a także zakresu informacji, które muszą być zawarte w rachunkach, obligatoryjnymi elementami rachunku nie są:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się