Czy biura rachunkowe muszą od października prowadzić rejestr transakcji "ponadprogowych"

Biura rachunkowe nie muszą prowadzić rejestru transakcji "ponadprogowych", dopóki nie wejdą w życie nowe przepisy wykonawcze do ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Nowe przepisy wykonawcze mają określić: wzór rejestru transakcji, tryb przekazywania informacji o transakcjach drogą elektroniczną oraz wzór formularza i sposób przekazywania informacji do GIIF, gdy jednostka obowiązana nie może zastosować środków bezpieczeństwa finansowego.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty