02.09.2008 Kadry i płace

Co się dzieje z regulaminem wynagradzania, jeżeli liczba pracowników spadnie poniżej 20

Szczegółowe regulacje dotyczące wynagrodzeń w naszej firmie są określone w regulaminie wynagradzania. W sierpniu 2008 r. zatrudnienie w naszym zakładzie spadło poniżej 20 pracowników. Prezes nie chce, żeby firmę dalej obowiązywał regulamin wynagradzania. Czy w tej sytuacji regulamin ten przestaje obowiązywać automatycznie, czy musimy go wypowiedzieć? Zaznaczam, że nie działają u nas związki zawodowe. Czy jest jakiś okres, w którym stan zatrudnienia musi się utrzymywać poniżej 20 osób, aby można było zrezygnować z regulaminu wynagradzania?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty