02.08.2007 Ubezpieczenia

2. Jak rozliczyć nadpłacone w 2006 r. składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe pracownika

W lipcu tego roku otrzymaliśmy informację z ZUS o dokonanej w 2006 r. nadpłacie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe jednego z naszych pracowników. W jaki sposób należy dokonać rozliczenia powstałej nadpłaty? Proszę o przedstawienie sposobu ujęcia tego rozliczenia w księgach rachunkowych.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty